Merhaba kızlar
Ben 16+5 günlük hamileyim normalde normal doğum istiyorum ama bende 4 yıldır kıl dönmesi var bu bana doğumda sıkıntı çıkartabilir mi sizce aranızda daha önce böyle bir durum yaşayan var mı acı eşiğimde çok çok düşük o yüzden sezeryan düşünüyorum