aslanbarlasss Kızlar en son kontrole gittiğimde doktorum bebeğimde hafif gaz olduğunu söyledi. Çok şaşırdım o an sormak aklıma gelmedi ama bu nasıl oluyor anlamadım anne karnında gazlı bebek 🙄 ve neden böyle bişey olur
aslanbarlasss beyzzsenturkkk 2. Gebeliğim ve bende ilk kez duyuyorum hatta bak tam şurası dedive gösterdi. Başka bi sağlık sorunum olduğu için o an şaşırdım ama sağlık sorunuma odaklıydım açıkcası yeni dank ediyor. Kontrole gitmeme de daha var. Aklıma gelince sormak istedim 🙄
aslanbarlasss beyzzsenturkkk üstelik netten araştırdığımda böyle bişeyin mümkün olmadığını söylüyor 🙄 doktorumda iyi aslında ama kafam karıştı benimde
aslanbarlasss Hatice_00 ay o an başka bişeye odaklıydjm şaşırdım bende ama soramadım. Kontrolümede daha var. Aklıma düştü gece gece
beyzzsenturkkk aslanbarlasss ay saçmalamasın cocugun organlarına yer yok daha icinde yani doğumu buluyo oluşması yerleşmesi ne olacak da gaz üretecek minicik şey gaz değildir o ya sıvı olmasın? sıvı duydum karnında beyninde vs o tamam da anne karnında ki bebekte gaz biraz fazla garip😳
aslanbarlasss Hatice_00 bende sorarım aslında da saframda polip görüldü ve karaciğerimde hemanjiom, kan değerlerimde alt üst olunca o an açıkcası saframı anlatıyordum doktora hızlıca bi hafif bi gazı var falan dedi geçti konusu 🙄
aslanbarlasss defnoloj 🫠 netten bakıncada mümkün değil havayla temas etmediği için diyor 🙈 doktor kontrolüme gittiğimde sorucam bunu yazarım buraya artık 🙈
aslanbarlasss nurellaaa__ ay bende onu düşünüyorum daha 20 haftalığım şimdeden gazlıysa doğunca naparım bilmiyorum ajshajjs