selenhuseyin zeynaa16 geç dpo yaşamak nedir? Dpo yumurtaligin günden sonraki günlere deniliyor, senin demek istediğin pik günümü hiç bişey anlamadım
zeynaa16 selenhuseyin doğru pik yumurtlama günü 3-6 Mart arası olmuş beklenen adet tarihimde 5marttı 🙄🙄🙄 ilk defa böyle bi durum yaşadım
selenhuseyin zeynaa16 Pcoslusun sanırım düzensiz yumurtlama oluyor malesef ki, benim de adetim gecikti LH testi yapayım dedim pozitif çıktı gebe kalsak hangi tarihten hesaplayacagimizi bilmiyoruz
Esma006 zeynaa16 bende o şekilde yaşadım canım 31 Aralık regl günümdü ovulasyon yaptım pik çıktı hamileyim sandım tabi kannverdim yok 14 ocakta regl oldum
zeynaa16 selenhuseyin hayır , pco görününtü benzerliği hiçbir belşrtisini taşımıyor pcosun. Kilo gecikme tüylenme vs bunlar yok herşey normal görünüm pcos gibi
zeynaa16 Esma006 ben hala olmadım 5inde olmam gerekliydi Ogün pik öncesi yada sonrasıydı işte 4-6arası heralde. 🙄 adet gelmiyor bıgün de bi bulantım var çok hafif ve baş ağrısı