pincat Kızlar normalde herkeste kasığın sol tarafında ağrı oluyormuş galiba başlarda. Benim her iki tarafta da oluyor ama özellikle sağ tarafta oluyor ve baya kötü bi ağrı normaldir dimi ben çok takıntılı bi insanım sorma gereği duydum 😂😂
happyela pincat Benim sağ tarafta var şuan arada sola geçiyor ama daha çok sağda benimde. Başında mısınız hamileliğin ilerisini bilmiyorum ama ilk dönemler normalmiş 🩷
prenses99 pincat ilk aydan beri kasıklarımda ağrı bi ara geçti 28 haftalıktan beri yine aşada baskı ağrım var son aylar hareket edemez oldum
champanne 19 haftalıgız ilk aydan beri sağ sol orta kasık ağrım var 😅 şiddetli ağrı kanama vs eşlik etmediği sürece normal dedi dr