Ya birsey diyimmi doktordan doktora farkediyor ve ultrason makinasıda farkediyor gerçekten.bazıları göremiyor hatta kalp atışı duyamıyor.mesela ben iki doktora gittim ilk üç ay biri muaynanesi var diğeride hastane içindeydi.muaynesi olan doktor 250 lira alıyordu muayne başına ama adam kalp atışını duymuyordu daha belli olmaz diyordu.öteki hastanede görev yapan doktor bana kalp atışlarını dinletiyordu.onun için doktor içine sinmediyse değiştir doktorunu.ve doktor sabitlemek için cok erken şuan 3.ayından sonra sabit ve güzel bi doktor bul kendine.daha çok erken bebeği göremeyebilirsin hemen korku yaratma kendinde.diğer arkadasların dediği gbi geç döllenme oluyor.