umutetm Kızlar yarın 10.günüm olacak göğüslerim inanılmaz sızlıyor ve uçları yanıyor birazda şişti heralde ama onun pek zararı yok bu durumu yaşayanlar varmı
dlk4416 umutetm normalde âdetten önce böyle belirtileriniz oluyormuydu progesteron hormonunun artması sebep olurmuş göğüs ağrısın
umutetm dlk4416 olurdu ama bu kadar şiddetli değil hissetmezdim bile bazen şaşkınım bende aşılama tutcak diye beklentimdende değil tutmuyor zatende bugün ağlayasım geldi sızlamasından
dlk4416 umutetm neden tutmuyor yani bende 4 kez aşılama oldum benimde tutmadı rahim filmi çektirdiniz mi
umutetm dlk4416 5 ay oldu sanırım buay 6. Ayım film çekildikten sonra eşimde ve bende sorun yok nedensiz olmuyor ama bu ay artık saldım ya olmayınca olmuyor ama yinede denedim fakirin bi umudu derlerya o hesap negatif görmekten gına geldi
umutetm dlk4416 bu arada benimde bu 4.cü aşılamam ama zannetmiyorum belirtiler aynı hepvar test hep nagatif bıhtıh ya ama rabbimin gücüne gitmesin denicez işte 😅
dlk4416 umutetm kafandan at bebek düşüncesini bilşyorum çok zor ama stres yaptıkç olmuyor ben hiç beklemediğim an hamile olduğumu öğreniyorum isyan etme dua et sabırla bekle Rabbim hayırla kolaylıkla sağlıkla nasip etsin inşallah 🙏❤️
umutetm dlk4416 yok çok sükür isyanımız yok en iyisini raɓim bilir bizimki nasibimizin önüne taş atmak misali bize dömsün diye ama dediğin gibi kafadan atmak çok zor