Nazliip Kızlar 38+1 olduk bacak aram aşırı ağrıyor kemiklerimi kırmışlar sanki normal doğum görünüyor bu ağrıyla nasıl olcak nasıl yapcam
Elisa0110 Nazliip pek bilgim yok fakat bebek kanala girmiştir o baskı yapıyordur doğurursun bişey olmaz
vanilya_kokusu_ Nazliip Çarşamba günü sezeryan oluyorum iki gündür bacak ağrısından mahf oldum artık yaa 😭 sanki demir le vuruyorlar
aysct 36 haftalığım sağ bacağım aynı durumda. Yatağa bile zor kaldırıyorum bacağımı arabaya zor biniyorum