ranta 40+1 deyim bebişin gelmeye niyeti yok. Gebelik şekerim var doktor daha fazla beklemeyelim dedi. Suni sancı ya da sezeyana alalım seni dedi. Sabah hastaneye gidiyorum suni sancıyı denemeye karar verdim. Dualarınızı bekliyorum. 🙏🥹