Asdjasdj34 Kızlar Pazartesi günü kontrolüm çar 13 haftalık oluyoruz kızımda 12 oğlumda 11 de öğrenmiştim acaba öğrenebilir miyim cinsiyetini çok heyecanlıyım ya
Nazli18 Siz zaten tecrubeliymissiniz neden soruyorsunuz ki ☺ gösterirse tabiki öğrenirsiniz bize 11. Haftada söyledi doktorumuz
Asdjasdj34 Nazli18 her çocukta heyecan farklı oluyor ve ikisinde de hissettim cinsiyetlerini ama bubda hissedemiyorum bilmiyorum .. Ve daha çok heyecan var
Nazli18 Ne mutlu ki Rabbim size kızı da erkeği de tattirmis bence biraz rahat olun ne olursa olsun sevineceksiniz zaten 😇