benimde 17 ocakta regl oldum 17 şubatta gelmedi gecikmenin 3. ve 8. günü test yaptım yoktu biraz daha bekleyip tarlusal adet söktürücü içtim 10 gün bekledim gelmeyince doktora gittim 5,5 haftalık olmuş bile bebiş regl düzensiz ve pcos vardı muhtemelen geç döllenme dedi doktor göğüs hassasiyetim ve akıntım vardı bide kasıklarıma ara ara batıyordu herhalde regl olcam diyordum