nehir_bozkirrr dilo_alnda12 ağrılarının zamanı pekte önemli değil ama hafif sancılanman normaldir bu haftalarda yerleşme ağrısı vs olabilir kan gelmedikçe korkulacak bi durum yok :)
dilo_alnda12 Teşekkür ederim efendim peki göbek bağının ağrısının fazla olması ve karın şişmesi normalmi
bebyko Yerleşme ağrısının olması normal hatta kanamanın olması da normal kabul ediliyor ama kanama olursa mutlaka hastaneye git canım ♥️ geceleri daha fazla kendimizi dinlediğimiz için acıları daha fazla hissediyoruz belkide ondandır
dilo_alnda12 Ama acılar çok kötü bir bıçak saplantısı gibi ama kanama filan yok çok şükür bide sol tarafa yatmak dahamı sağlıklı bazen sağ tarafa biraz uzanıyorum sorun olmaz demi ve sırt üstü