Ben de şu kenarda bekleyeyim. 😂 Forumda öneri üzerine sancaktepe prof Dr İlhan Varank devlet hastanesinde doktor Hümeyra sağcan a randevu aldım umarım iyidir. Üsküdar Zeynep kamilden memnun kalmadım 2 kere muayeneye gittim bebeğimi zahmet edip göstermedi bile ekranı çevirip. Ölçüm aldı bir şey demeden gönderdi hep bilginiz olsun. Hepsi öyle midir bilmiyorum ama benim gittiğim doktorun adı nazan tarhandı ama doktoru göremiyorsunuz her ay farklı asistan ile karşılaşıyorsunuz.