Kızlar 2 3 gündür sanki aynı daatr başlayan ağrılarım var gece başlıyo 33 haftalığız adet ağrısı gibi sabah geçiyo bebek hareketleri var hemde fazlasıyla sizce neden doktora gitmelimiyim akıntım var yeşilimsi enfeksiyon için ilaç kullanmıştım ama anlamadım yardımcı olurmusunuz??