Kizlar ikinci vajinal dogumum gerçekleşti aradan iki aya yakın zaman geçti. İlk doğumumda nasil görünüyor dikislerim ne alemde diye cesaret edip bakamamistim ama bunda dikisimin nerde oldugunu bir türlü anlayamadığım için bakma gafletinde bulundum. Acik yazicam kusura bakmayin ozur dilerim ama ciddi ciddi merak ettigim icin soruyorum vajina girişinde neredeyse bir tl çapında genislik var baya içim görünüyor gibi. bu normal mi ?Doktora gidemedim bir türlü bayramdan sonra gidicem. Ama boyle olup toparlayan var mi merak ediyorum