erbasozgee benimki de bugün böyle çıktı Okadar az bi çizgi var ki gözle zor görülüyor adetime 1 gün var ve doktor tüp bebek önerdi hemen başlamayacağız bu sürece önce aşılama deneyeceğiz ama bu ay çok iyi değerlendirmiştim bisey dürttü ve test yaptım umutsuz bi şekilde daha önce de silik çıkmıştı ama kanda negatifti ne yapcagımı bilmiyorum eşime dahaca söylemedim adetimin geçmesini bekleyip erken gebelik testi yapacağım umarım ikimizde de vardır ve tabi diğer isteyenlerde de