Elatalay demir_sevda betaaaasx ben gidiyorum.perihan hoca var iyi ama hic yerinde degil ozel muayene acicak ha gitti ha gidicek o yuzden 5. Ayimda selvinaz hocaya gectim cok memnunum 23 martta dogumum var nasipse
beyzaaktaskorkmaz demir_sevda Berk gürsoy hoca çok iyi bence hem tavrı sert değil her sorunuzu yanıtlıyor içinizi rahatlatıyor ben memnun kaldım. Daha önce Adalet Tuna’ya gitmiştim hiç beğenmedim resmen azarlayıcı tavrı var insan birşey sormaya çekiniyor
betaaaasx Elatalay MaşaAllah bitirmişsin sem Allahım su gibi duğurmayı nasip etsin oğlumda 22 mart doğumlu 10 yaşında. şimdi 20 haftalık hamileyim mimar sinana gidicem 3 hafta sonra inşallah doktor hastane arıyorum sen orda mı doğum yapacaksın
kadriyekurtttt Elatalay Perihan hocanın ne zaman gideceğini biliyor musunuz acaba ben de ona takipliyim çok iyi bir doktor gitmesine üzüldüm
Elatalay betaaaasx evet canim orda yapicam.ordaki cogu doktordan herkes memnun.sadece adalet diye bi doktor var yprumlarda gordugm kadariyla kimse memnun degil.