bsbsbsbs Kızlar herkes yumurtlamadan sonraki 14. Gün mü regl olur? Ben döngünün 25. Günü akıntıyı gördüm 2 gündür devam ediyor azalarak. Şimdi ben +14 mü eklemeliyim bu kesinkes bişey midir? Plssss cevap alabilir miyim sizde nasıl oluyor ?
NobleMom bsbsbsbs Regl’ın birinci gününden sonra ovülasyona kadar olan süre herkeste farkı olur. Kimi döngünün 14. gününde ovülasyon görür kimi 16 da kimi 21 de ama ovülasyondan sonraki süre tipiktir değişmez herkeste aynıdır ve 14 gündür.
bsbsbsbs NobleMom anladım o zaman benim adet 39. Gün falan olacak bu mantığa göre. Yumurtlama akıntısına göre yorum yapıyorum tabi kesinliği yok. Sadece gecikirse test yapmak için bi tahminde bulunmak istedim
NobleMom bsbsbsbs Pcos varsa eğer bazı aylar iki kerede yumurtlama olabiliyor. Bide pcosta akıntıda hep olur. Ama genede genel mantığı bilmeniz iyi olur tabi
bsbsbsbs NobleMom ben doğum kontrol kullandım 3 ay bıraktım uzun zamandır bu tarz akıntım olmuyordu multivitamine başladım bu ay bu akıntı olmaya başladı doğru giden bişeyler var sanırım
NobleMom bsbsbsbs Doğum kontrol hapları kullanırken yumurtlama olmaz evet. Bırakınca bu akıntıyı görmenizde yumurtlamadan dolayıdır muhtemelen. Bebek için korunmayı bıraktıysanız değerlendirin bu günleri 🙂
bsbsbsbs NobleMom evet bu akıntı kaç gün sürer ben 14 ü akşamı gördüm bugünde devam etti. 13 ve 14 ü değerlendirdik umarım çatlamıştırda hala uzayan akıntım var çünkü
NobleMom bsbsbsbs ovülasyon haftası boyunca sürer. Yaklaşık bir hafta gibi. Akıntı yapışkan sert bir hal alır ovülasyon bitince