gamzzee01 mucize2112 ben de 5 gün önce bu şekilde silik silik gördüm dün kan verdim çok yeniymiş hamile olduğumu öğrendim
mucize2112 NobleMom hayır 4 kala yaptım ama 1 gün arayla ama iki teste hemen çıkmadı biri bi saat sonra silik çizgi belirginleşti ikinci gün yaptığım yarım saat sonra çıktı silik çizgi
NobleMom mucize2112 rengi pembe olduğu için kuruma diyemem. Bazı testler yalancı pozitif veriyor. 10 dk dan sonrasını dikkate almayın deniyor ama bu şekilde olup hamile olan da çok duydum. 2 gün sonra testinizi yenileyin en iyisi. Umarım vardır
cavdarhilal120gmailcom mucize2112 Benim de böyle silik çıkmıştı gitim kan verdim değerim düşük çıkmıştı mesela senin de öyle ola bilir mi ki
annebebeka mucize2112 aaa tamam canım tahmin etmiştim erken oldugunu hayırlı olsun inşallah bebeğin sıkı sıkı tutunur sana 🥰
mucize2112 cavdarhilal120gmailcom bilmiyorum ki daha kan vermedim adetimin üstünden geçmesini bekliyorum kan vermek için