Takipli doktorunuz zaten olacağınız haftayı söylüyor.
Ben olduğumda kan grubu tayini istendi bu yüzden tekrar kan verdim eşin de ehliyet fotokopisi alındı. Benim negatif onun pozitif olduğunu gösteren bir dosya oluşturuldu ve kadın doğum katında iğnem yapıldı.