buseplzp selam selam selam , aradığın kişi benim 😅 ben bilmiyordum bile perde olduğunu , erken doğum yaptığında öğrendik perde olduğunu , 33+5 te doğum yaptım , şimdi 2. Ye hamileyim , doktor perdenin alınmasını uygun görmedi , bu şekilde 2. Ye hamile kaldım , oldukça korkuyorum , Progestan kullanıyorum , güncel olarak 26+2 yim , bu sefer inşallah erken doğurmam 🥺