Aylaa123 Hayalperest1 pregp aria kullanıyorum 1 bucuk senedir lotusla arasındada tek var lotusun ayak koyma yeri deri açıp kapanması kolay sürüsü kolay hafif bir model
Dfnsyn Hayalperest1 Prego lotus kullanıyorum 1 yaşında kızım. Aşırı memnunum özellikle çok hafif ve katlanınca oldukça küçülüyor
Bykessra Hayalperest1 Aldım ama daha kullanmadım çok hafif ve sürüşü çok rahat görünüyor. Tek elle katlayabiliyorsun kolay bi şekilde bence gayet iyi fiyatına göre
mabel_n Hatice_00 bu üründen memnun musunuz? Katlanınca çok mu büyük, bazı yorumlarda çok hantal olduğunu okudum
Dfnsyn Hatice_00 direk çevirmeyle çift yönlü olmuyor aparatıyla puseti takıp kendinize çevirebiliyorsınuz