tamamomy Kızlar betayla bebek görünmesi alakası yok diye biliyorum da doğru mu kese göründü ama bebek yok doktor geç döllenme olabilir dedi ama betam yüksek 15000 lerde düzenli artıyordu karından bakıldı hafta olarakda 6+0 denk geliyor
dedimayse tamamomy Yaklaşık 30.000 betada görünmedi karından. 7+2 olarak gittim hastaheye Dr 6+4 uyumlu dedi karından gozukmeyince vajinal baktı öyle gördü. 1 hafta sonra olması daha iyi olur zaten hem kalp atışı vs duyarsınız.
tamamomy haticeafsar karından ne zaman bakıldı peki kaçıncı haftada görünüyor doktor da şu sn bakmayalım bence gerek yok bekleyelim dedi vajinal için
haticeafsar tamamomy 6da gittim sonra 10da gittim o zaman karından gördüm ama 7-8 de gitsemde gözükürdü
tamamomy dedimayse 7+2 de de görünmüyor yani geç döllenme olabilir sıkıntı değilde boş gebelik olabilirse diye üzülüyorum