Nur1290 36 benim haftamda ama bakalım. Nasıl oluyor bilmiyorum ama tüm doktorları ve ebeleri iyi diye yazmışlar. Hatta anne bebek dostu hastane falan deniyormuş. 😁 Şehir hastanesindeydim doktorum kestele geçti o yüzden kestel de devam edeceğim. Şehir Hastanesi’nde doğum odaları tek kişilik yanına Eşini de alıyorlar sancı ve doğum esnasında sadece servise çıktığında kadın refakatçi istiyorlar burada nasıl bilmiyorum odalar tek kişilik mi Yoksa eski usul doğumhane mi umarım ayrı ayrıdır.