Hakka giriyorsunuz yazmışsınız da ben katılmıyorum sonuçta özel hastanelere belirlenen bi rakam varmış bunun 10 katı ücret istiyorlar , mesela 50 bine de doğum yapan var şuan 70’e 100’e de . Hele ki normal doğumsa tüm süreç zaten bende. Üstüne bide eşek yüküyle para. Evet özel muamele için gidiyorum ama ederide makul olsun o zaman. Helal olmadığını da düşünmüyorum sonuçta bi dava sonucunda raporda yazan bilgiler vs herşeye bakarak kazanırsanız haklıysanız geri alabiliyorsunuz . Haklıysam neden helal olmasın. Raporda katakulle çevirmeyip kazandıktan sonra helal olmadığını düşünmüyorum.
Devlete gidin o zaman demekte çok kolay geliyor size ama bende ilk doğumumda öyle bi tramwa bıraktılar ki devlet hastanesi yazısını görünce bile içim titriyo. Doğum söz konusu en hassas süreç mecbur veriyoruz o parayı özele . Yoksa bende cebimde kalsın isterim param