pisico bence hiç strese girme, bende şu an 19. Haftadayım elim karnımda hep hareket etmesini bekliyordum ama hiç hissedemedim ister istemez stres oluyordum ama dün durduk yere bir hareket hissettim ve elimi karnıma koyduğumda artık net hissettim hareketlerini 🙏❤️20. Haftaya kadar da hissetmeyen varmış bu yüzden stres olma 💖Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🎀💕💖