Dört ay önce aniden sancılarımın başlaması sonucu erken doğum yaptım. İkiz hamileliliğim vardı ve bebeklerimi maalesef kaybettim. Çok araştırdım ama rahim ağzı yetmezliği mi bilmiyorum. Benim sancılarım başladı hastaneye gittiğimde rahim ağzı uzunluğunu 15mm ölçtüler. Ertesi gün tamamen kısalmış dediler ve iki gün sonra da suyum geldi doğum yapmak zorunda kaldım. Servikal yetmezliği sancısız ve açılma olarak fark ediliyor görüyorum. Doktora gittiğimde hamile kalmadan uzunluk ölçülmez diyorlar. Kafam çok karışık çok üzgünüm her gün ağlıyorum ve ne yapacağımı bilmiyorum. Bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olsun