yarenarslanli Hamilelikte gaz sancısı normal ne yapmam lazım çok affedersiniz gaz çıkaramıyorum ağrıdan kıvranıyorum 17 haftalık hamileyim
bkturkmen 6 haftalık bende de öyle özellikle akşam yemeğinden sonra karnım 4 aylık oluyor yaş kesiliyor bilen biri Banada yardım etsin gaz sancısı mı düşük ağrısı mı diye düşünmekten kafayı yiyeceğim
yarenarslanli bkturkmen düşük olsa kanama olur ve düşükte sadece akşam değil durmadan ağrır duramazsın ağrıdan korkma 6 7 8. Haftalarımda bende çok ağırdım sürekli midem bulanır adet ağrısı gibi ağrım olurdu mide bulantısı kusmaktan 7 8 kilo vermiştim her hamilelik bir olmuyor.
bkturkmen yarenarslanli benim kesem bebeğe göre küçük malesef düşük riskim de var parmağım acısa düşüğe bağlıyorum artık gerçekten çok zor bir süreçmiş
pnarbyrk 12 haftalığım ve maalesef bende de durum aynı. Gebelik öncesi zaten mide ve bağırsak hassasiyetim vardı. Gebelikle daha çok arttı
momynurr Bende gaz sancısı yoktu fakat karnım çok şişiyor doktorum da farketti şişliği Activia shot önerdi günde 1 içiyorum şişkinliğime iyi geldi Dilerseniz deneyin umarım iyi gelir