Kızlar son adet tarihim 7 Şubat bu ayın 7sinde olmam gerekiyordu takvime göre en azından ilk haftası net olmam gerekiyordu olmadım 8 test yaptım 8i de negatif silik çizgi bile yok düzenli adet olan biriyim martın 3üydü ilişki oldu sonrasında da oldu da ilki 3 marttı ben bu süreçte magnezyum demir çinko b vitamini ve d vitamini gibi takviyeler kullanıyorum acaba onlar mı etkiledi kızçelerim yarın kan vercem ama bence gebelik yok ya başka sorun var ama hayırlısı