melodi55 İlk gebeliğim 26.haftamdayım. beni doğum korkusu ve heyecanı fazlasıyla sardı. Cok merak ediyorum vajinal doğumdaki sancılar neye benziyor şiddeti ne duzeyde biliyorum herkeste farklıdır ama nasıl tarif edersiniz?
semahayall melodi55 düşünüyorum düşünüyorum ama yok tarif edilemez bir şey ya 😅 ilk başka hafif başlıyor , regl sancısı gibi , diyorsun ki hatta aaa çok iyi böyle doğururum ben , sonra sancıları gitgide gitgide artıyor oraları hiç anlatmıyor çok fena
minikkalbinaneysi Benim adet sancısı gibiydi belden ve kasıktan ağrılar ve sancılarla seyretti. Ilk gebeliğmde hissettim doğum sancısı ve kasılmaları olduğunu. Normal bir sancı ve ağrı değildi çünkü.
ysmncnr2023 Bende senin gibiydim nasıl anlayacağım doğum sancısı olduğunu diyordum ve herkes kendini belli ediyor anlıyorsun doğum sancısı olduğunu diyordu internette hep bu tarz şeyler yazıyordu. Ve birşey diyim mi cidden de anlıyorsun doğum sancısı olduğunu… Kendini çok iyi belli ediyor. Benim başta adet ağrısı gibi oldu hafif hafif başladı ama sonra… Ağrılarım şiddetlendi 10 dakikada bire düştü hatta tam yatmıştım yatağa uyuyacaktım 2 sefer 10 dakikafada bir olunca duş alayım yalancı sancıysa geçer dedim ve yataktan kalkar kalkmaz foş diye suyum geldi 10 dakikada bir e düşünce sancılarım zaten anladım artık doğum başlamıştı. Merak etme canım sende anlarsın emin ol…