angelmother Kız ve erkek anneleri kaçıncı haftada doğum yaptınız ben iki oğlum var birinde 38+5 diğerinde 40+5 doğurdum şimdi cinsiyet daha belli değil ama kız olursa diye merak ediyorum yada diğer erkek anneleri sizde nasıl oldu
_rahime_ angelmother ilk hamilelikte kızımı 41+1 de suni sancı ile dogurdum buda kız kaçta gelir bilemiyorum buda geç gelir diye düşünüyorum bellide olmaz tabi 😂
kedimekim angelmother oğlumu 40+6 da doğurmuştum şimdi kıza hamileyim daha 17. Haftadayız bende çok merak ediyorum abisi gibi son ana kadar bekleyecek mi diye kızlar biraz erken geliyor diyorlar ama bakalım 😇 sağlıkla vakitlice gelsinlerde 🙏🏻
angelmother kedimekim evet kızlar biraz erken geliyor diyorlar ama zamanı da hayırlısıyla gelsinler inşallah ben de 17 haftalık oldum
hicrankvckk angelmother bir oğlum bir kızım var oğlumu 40+3 te kızımı 37+3 te doğurumdum nasipse tekrar kızım olacak sezeryan ile ne zaman doğururum bakalım 24+4 haftalık hamileyim