newmom____ 3 test yaptım biri tam çizgi pozitif diğer ikisinde gölge var ama adet oldum fikirlerinizi bekliyorum
nilruhu newmom____ kimyasal olma ihtimali var. Eğer net pozitif çıkıp regl olduysanız kimyasaldır. Şayet yerleşme kanaması değilse.
Oz26 newmom____ benimde normal adet günümden bir hafta önce geldi adet oldum sandım ama yerleşme kanamasıymış. Normale göre az ve kahverengi gelmişti
newmom____ dilbenuro şöyle söyleyeyim karışık ya cumartesi oldum sadece cumartesi geldi daha da gelmiyor
sibely12 newmom____ yerleşmedir büyük ihtimal yerleşme 1-3 gün arası sürüyo adet gibi değil ara ara kesik kesik gelir tam kırmızı değil pembe kahverengi gibi gelir benim görümcem hamileyken 9 ay boyunca normal adet görmüş yani adetse bile kimyasaldır deyip geçmeyin kontrol ettirin kan verin orda daha net çıkar
momismom2 Kan tahlili verin lutfen bnmde basima ilk evldngmde gelmsti gebeyim sanmstm doktor bana gebe degilsn diye belkide 5 kere soyledi idrak etmedm tahlilimde tsh yuksek cikmsti oda pozitif gösteriyormuş idrar testinde
Seyma8 newmom____ ya geç döllenme yada kimyasal ama büyük ihtimalle kimyasal gibi duruyor değer çok düşük