Merhaba, henüz 6+1 çok yeni gebeyim. Allah nasip ederse önümde uzun bir süreç olacak fakat ben şimdiden sizden bir konuda fikir almak ve tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum.
Yaşadığım il, memleketime 5 saat bu nedenle memlekette doğum yaparım diye planlıyordum fakat bugün araştırdığımda net bir şekilde önerilen bir doktor ismi göremedim. Devlet Hastanesi’nde 2, özel hastanede 2 doktorun adını not aldım ama memnuniyet dereceleri tartışılır, özeller yaşadığım ilin 2 / 3 katı doğum ücreti talep ediyor. Neye göre özel hastane, neye göre devlet hastanesi tercih ediliyor bilmiyorum. Normal doğum/sezeryan doğum hakkında da hiçbir bilgim yok. Kısacası; eşimin dış kapının mandalı gibi muamele görmediği, istediği an yanımda olabileceği temiz, titiz bir hastanede sağlıklı bir şekilde doğum yapmayı ve doğum sonrası sürecin de aynı şekilde güvenilir bir şekilde ilerlemesini talep ettiğimi biliyorum sadece.
Buraya taşınalı 1 yıl bile olmadı bu nedenle burada doğum yapmayı hiç düşünmemiştim. Eşimin yıllık iznini doğum ayına yazdırıp babalık izniyle birleştirerek 1 ayımızı memlekette geçiririz diye düşünmüştük hep. İki seçenek de malaesef ki mutlu etmiyor peki şöyle bir ihtimal var mıdır çok merak ettim; doğum yapıp hastaneden çıkar çıkmaz şahsi araçla ve yeni doğmuş bebişle 5 saatlik yol yapıp memlekete gidilir mi? 🤭🫣