ilkinayzeynep Kızlar 31+0 haftalık hamileyim bugün bi kaç saat önce pembemsi bi kan geldi ve karnımda ve rahmimde bi baskı oluştu hafif hafif yan ağrısı oluyor bu doğum belilrtileri mi
yeliz1923 ilkinayzeynep Kanamayı iyi görmüyolar acile gidin isterseniz erken doğum riski olabilir açılmanız da olabilir 🥰