ntgctsn Evet arkadaşlar hala bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum. Zaman zaman hissediyordum bu hafta hiç hissetmedim. Bu yüzden de hep acaba bir şey mi oldu tedirginligi yaşıyorum. Normal mi bu durum var mı aynı durumu yaşayan
zey55 ntgctsn ben 24+3 deyim 19. Haftadan beri düzenli hissediyorum ama tedirgin olduysanız doktorunuzla görüşün içiniz rahat olsun
mervekalkann ntgctsn Plasentanız anterior ise (Ön yerleşimli) ondan da geç hissedecek olabilirsiniz. Ben 17+5 de net hissetmeye başladım plasentam posterior (arka yerleşimli) şuan 23+1 iz sert hissetmeye başladım hareketleri. Doktorum bana bu şekilde bilgi verdi.
ntgctsn zey55 yarın doktor kontrolüm var ama içime bir tedirginlik düştü şimdiden 🥺 ilk gebelikte geç hissedilebiliyormuş ama 23 e girdim artık hissetmem lazım diye düşünüyorum
ntgctsn mervekalkann ben önde mi bilmiyorum doktorum bir şey söylememişti fakat sıvı fazlalığı vardı o yüzden de geç hissedilebiliyormuş sanırım. Yarın kontrolde öğreneceğim ama içimi korku sardı
mervekalkann ntgctsn evet sıvı fazlalığı da etkiliyor bebek hareketlerini sert vursa bile yumuşatıyor bebeğin hareketi size gelene kadar sıvının fazla olması. Korkmanıza gerek yok herhangi bir sağlık sıkıntınız yok zannediyorum. Yarın da kontrol varmış o zaman içiniz rahatlar sağlıkla gelsin.
mnoa ntgctsn gittiniz mi doktora ne dedi bende 19 haftalık oldum bazen hissediyordum şimdi 2 gün oldu hissetmiyorum
ntgctsn mnoa gittim sorun yok dedi doktor 🙏 çalışan anneler geç hissedebiliyormuş bir de bende sıvı fazlalığı var o da etki edermiş. İçinizi ferah tutun siz de 🌸