Bas00 bizde 8. Ayda farkettik götürmediğini doktor hastane kalmadı şuan kızım 3 yaşında her zaman değil ara ara kayma oluyor 8 aydan neredeyse 1,5 yaşına kadar göz kapama yaptırdık bant ile bize pek faydası olmadı en son 1 ay önce gittik gittiğimiz her doktor boşuna gezdirmeyin çocuğun gözü sağlıklı göz kası fazla çalışıyor dengeleyemiyor odaklanmaya çalıştığında üzüldüğünde uykusu geldiğinde ağladığında oluyor daha çok. 5 yaşına kadar bekleyin sonra olmadı cerrahi müdahale ederiz diyorlar. Gözlük gerek duymuyorlar. Kayseri maya göz Adana Gaziantep dünya göz hatay Ankara Konya her gittiğimiz yerde duyduğumuz her doktora gittik ama yok hiç bir sorun yok sadece zamana ihtiyacımız var diyorlar