ozgurhayalim Kızlar peçeteye sildiğimde yoğun akıntı var. 2- 3 defa peçeteyle sildiğimde temizleniyor. Bu haftalarda normal mi?
FtmaOngn ozgurhayalim canim bende bugün tam 18 haftalık oldum bendede ayni şekilde oluo sildiğim zaman pecetede akıntı oluo ama programda yazmıştı bu haftalarda sarimsi akıntı olması normal diye cnku enfeksiyon falan olsa idrar rengim çok açık yanı yanma falan hiç bisey yok bence bu haftalarda normaldir insllh :))
Crnerkn ozgurhayalim akıntı çok koyu renkli, kanlı ve kötü kokulu olmadığı sürece normal canım.. Vücut hamilelikte enfeksiyondan korunmak için üretiyor. Yanma hissi, ağrı, acı sızı da yoksa hiçbir sıkıntı yok demektir.