endlesslove1 derince araştırma hastanesinde Tuğba hanım var çok iyi çıkıntı göremedim dedi 16 haftada daha iyi görürüz dedi 14 haftada gittim evrim hanım var şehir hastanesinde o da bu cihazla göremem dedi özelden gelmiş umarım yarın Sümmeye de vardır. ilk oğlumda özele gittim yani bi Waoww olamadım gerek duymuyorum ama zorluyorlar beni