edanurtatli Kızlar ben 38+2 günlük hamileyim dünde yoğun enfeksiyondan dolayı içimi tenizlediler bugun ise şeffaf sümük şeklimde iki defa akıntım geldi nişan olduğunu anladım siz nişan geldikten ne kadar sonra dogum yaptını
edanurtatli busra4646 bi parmak kadar geldi ama renksizdi sümük gibi bişeydi gelirkende karnımda sancı oldu saniye sürdğ ama oldu yani
edanurtatli aybarssmomm bende kan vesairerenk yoktu ya doğurmak istiyorum artık dua edin saglıklı sıhetli hemen dogurayım ya🥲