Tugce4105 13 şubatta adet günümdü 18 şubatta bitti ve birliktelik oldu korumasız ilişki 13 martta adet görmedim kan tahlili yaptırdım negatif dedi doktor günümde geçti 6 gün acaba test yaparsam çıkarmı ? Kadın doğuma randevu aldim 22 sine o zmana kadar beklemeli miyim ?
Selvis Tugce4105 eğer hevesle beklediğin bi gebelikse 22 martı bekle canım . Hayal kırıklığı olmaması adına
Kbrabdrhmn Tugce4105 test yap ben günüm geçmeden test yaptım pozitif çıkmıştı dayanamadım sabırsız biri oldum 😁
mervegedik Tugce4105 belki gec döllenme olduysa hemen çıkmayabilir ama 6 gun geçtiyse cikiyo olması lazım dene bence
DiplomaliEvHanimi Tugce4105 benimkide 7subatti. Adetimi 6gun gecti yaptim 1166 cikmisti adet gecikince kesin sonc cikio kanda da testtede ama 3,5gun sart gecikmesi