beyzaemir06 bende öyleydim sonda oğlum doğdu ek gıdaya başladı yine sevmiyordum çünkü tadımlık veriyordum ama ne zaman bizim gibi yemekler yemeğe başladı yani 1-1.5 yaşında işte o zaman şef olmaya başladım. Yeter ki yesin diye yapamdigim kalmadı . Mesela poğaça çok seviyor önceden olsa hayatta kalkıp da yapmam çok nadir yani çok zor geliyordu . Ama oğlum poğaça istiyorum desin hemen yapıyorum artık çok kolay geliyor . Yani önceden sevmediğim için kaç saat mutfakta geçiriyordum . Şimdi hem hızlandım hemde oğluma severek haziliyorum en fazla 1 saate corbasindan ana yemeğinden salatasina kadar herşeyi hazirlayabiliyorum