Şuan 40+2 yim. Sancılarım 1 haftadan daha fazladır var ancak doktor dün hiç açılmam olmadığını bebeğin 4100 gözüktüğünü iri olduğu için artik beklemeyeceğimizi söyledi. Yarın 2 ye sezeryan planladı. Öncesinde gelirse normal doğum deneriz yine demişti. Ama 2 gündür hurma merdiven çıkma aksak yürüyüş pilates topu ile egzersiz hareketleri vs denedim ancak bi işe yaramadı ne suyum ne nişanım geldi. Çok mutsuzum başından beri normal planlamıştık herşey yolundaydı sancılarımda olduğu için nstdede sürekli çıktığı için kendimi tamamen buna hazırlamıştım. Doktorada suni sancı veya fitille başlatamaz mıyız diye sordum kabul etmedi bebek iri olduğu için omzu takılabilir vs risk almaya gerek yok dedi. İlk doğumum olacak sizce yarından önce gelme ihtimali olur mu gece felan :( çok stres oldum mutsuzum