6 martta yumurtlama oldum ve sonra 11 mart tarihinde göğüş ağrılarım vardı 2 gün sürdü sonra geçti. Şimdi iyim hiçbir agrım yok.Gögüş ağrılarım geçtiyse ozaman hamile değil miym? 20 martta adet olacağım bugün gebelik testi yaparsam doğru sonuç alabilirmiyim?