pinaracer merhaba bacak ağrılarım ve ayağa kalkınca regl ağrısı gibi ağrım çok bu haftalarda normal mi? sizce erken doğum habercisi mi bu haftalarda doğum yapan var mı
thegirlinahood pinaracer bende aynıyım birkaç gündür arttı belirgin şekilde. Aslında ikinci hamileligim ama arada 6 yil var ilkinde boyle şeyler yaşadım mi hic hatirlamiyorum🤭
ilkannelik1 pinaracer aynısı bendede oluyor bebek pozisyonundan kaynaklı olabilir kaç kg bebişin, aşağı ve kasıklara baskı yapıyor bence kontrole gittim her şey normaldi nst de sancı çıkmadı
flz3576 pinaracer normal bende çarşamba 35 hafta oluyorum ilkinde de böyle olmuştum vücut doğuma hazırlanıyor
pinaracer ilkannelik1 sizede şifalar dilerim🙏nst perşembe günğ gireceğim, 2.495 gr 45 cmdi 1 hafta önce ama özellikle bu gün aşırı bu regl sancisi gibi,ayaklarım bacaklarim zaten sanki çok yürmüşümde kopuyor gibi ağrıyor
ilkannelik1 pinaracer teşekkürler yürüdükçe bel kasık ağrısı oluyor malesef gece bile uyutmuyor bazen inşallah geçicek bunlar diyorum kendime sağlıkla kavuşalım bebeklerimize :)
neseyesil pinaracer bende 35 haftalığım iki haftadir aynı şikayetler bendede var ama özellikle bu hafta daha çok yoğun alt bölgem kopuyo sanki bide bı kaç gündür özellikle iki gündür aşırı derecede midem bulaniyo 😓
pinaracer neseyesil bendede var mide bulantısı yediğim bir süre sonra ağzıma ağzıma geliyor evet evet bacaklarım kopuyo gibi..