55 günlük bebeğim var normalde çok güzel emerdi ama üç gündür memeyi tutmuyor zorlayınca agliyor. Niye böyle yapiyo hiçbir fikrim yok. Artık sabrim kalmadı pes Edicem. Aç kalıyor gibi hissediyorum 3-4 dakika emmekle doyamaz. Aglatmak da istemiyorum ama pes etmek de istemiyorum nolur öneride bulunun napayim