Selam kızlar 😇
40.haftaya kadar kızımı sabırsızlıkla bekledim.Ara sıra adet sancıları vuruyordu bazen o kadar.Onun dışında hiçbir belirtim yoktu.Vajinal doğum istediğim için de moralim bozuluyordu.Merdiven çıkma,hurma,pilates topu,yürüyüş bunları elimden geldiğince son iki ay yapmıştım.Son günler 10 kat merdiven çıktım bir iki kez.Doktorum 10.03.2025 tarihinde sabah 05.00’da hastaneye gelmemi ve suni sancı verileceğini söyledi.40.haftayı geçirmek istemiyordu.Mecbur kabul ettim.
9.03.2026’da evi toparladım güzelce.Akşam 6 sularında adet sancısı gibi ağrım başladı.Pek umursamadım.Tuvalete gittim hafif pembe akıntı gördüm gibi oldu ama ihtimal vermedim.Zaman geçtikçe artmaya ve kırmızı olmaya başladı.Nişanım geldiğine emin oldum ama hemen doğuma gideceğimi tahmin edemedim.Sancılarım da arttı ve tahminimden fazlaydı.12 de hastaneye gittim.2-3 cm açıklığım vardı.Ama inanılmaz sancı çektim ve bağırdım hep.Sanırsam acı eşiğim düşük. Saat 5 gibi açıklık 5 cm oldu.Saat 8 de doktor geldiğinde 6 civarıydı.Hareket etmem gerektiğini ve sıcak suyu söyledi ve kızdı tabi.Baş ebe vardı çok iyi bir ebeydi şansıma.Yatmama asla izin vermedi.Açıklık 7 kanala sokmalıyız dedi.40 dk civarı sıcak duş aldım.Eğildim çömeldim.Doktor 10.23 de geldi. Ben 2 ıkınmayla 10.30’da bebeğimi kucağıma aldım.O anki his tarif edilemez.Çok ağrı çektim ama değdi.Çok bekledim gelmesini ve süpriz oldu.Sizler de sabredin güzel doğumlarınız olsun 🥰😇💖💖💖💖