Doğumum orada olsun istiyorum şu ana kadar memnunum doktorumdan çalışanlardan vs. Sadece doğum süreci nasıl oluyor bilgi verebilecek olan var mı bebek babaya gösteriliyor mu eşim girebiliyor mu ziyaret saatlerinde mi alınıyor kaç kişi girebiliyor vs. ailemde uzakta çünkü geldiklerinde girmek isterler 😓