dilaraonsekiz 5 hafta 2 günlük hamileyim henüz keseyi görmedik cuma günü tekrar gidicez doktora belimin sol tarafında ağrılar oluyo normal mi yaşayan var mı
kubraturkkoc dilaraonsekiz benim de kasıklarımda oluyordu tutunma haftaları çok ağrılı geçiriyordum, enfeksiyon da olabilir 🤔
dilaraonsekiz kubraturkkoc evet vajinal enfeksiyon var malesef yeşil akıntım vardı 3 günlük antibiyotik ve 9 gün fitil verdi dün son fitildi azaldı şuan inş bitim aşamasındadır die dua ediyorum gebeliğim çift yumurta ikizi biri kendini altta kalmış gizlemiş dün öğrendik bakalım
tugcetn 6+5 haftalık benimde 1 haftadır aynı ağrıları yaşıyorum doktorum herşey normal dedi yerleşme agrısı olabilir bol bol dinlen agır işler yapmamanı tavsiye ederim..
doa2424 bende 5+0’ım beta 980 kesede goremedik nasil oldu sizin? surec bilgisi verebilir misiniz? cok korkuyorum🥲