esrafi5 benim bide her gün gelmiyor bazen 6 günü buluyor bazen 2 gün sonra geliyor ve hep peçeteye silince tek seferlik geliyor. Doktor hiç net konuşmuyor bu durum iki uçlu diyor korkuyorum. 20li haftalara kadar sürebilir dedi inşallah bir an önce kesilir teşekkür ederim cevap verdiğiniz için sizde sağlıkla vakitlice kavuşun bebeğinize 🙏🏻