Öncelikle herkese geçmiş olsun. Eşim de bana bulaştırdı malesef 4 gündür yıkılıyorum hastalıktan. Nane limonlar, ballı karışımlar, buharlar, vicksler.. Burnu açamadım bir türlü boğazları toparlayabildim ancak. Son 2 gecedir uyuyamıyorum asla nefes alamamaktan. Tipik grip salgını sanırım. Ama bizleri daha fena vuruyor tabi.