sifadrmaz Adana’da yaşamıyorum ama gebeliğimi orda öğrendim(eşim oralı) Seyhan Tıp Derviş Uğur a gitmiştik.Beta değerim daha 1775 iken karından görmüştü keseyi.Demekki alet ıyı dıye yorumladım kendımce.Ona gıtme sebebımız ise,3 gorumcemın 2 şer cocugu var hepsı ona gitmiş kontrol ve doğum için.